PoosConnections

By poosconnections

Milie Meeles, ook een ster als klusser

Donderdag 3 september 2015:  Ik heb geleerd te leven met mijn beperkingen, maar weet ook wat mijn talenten zijn. Mijn vrienden Ton en Milie Meeles zijn econoom en bedrijfsjurist maar hebben beiden ook gouden handjes en een gouden hart!

Bij elke verbouwing of verhuizing steken ze de handen voor mij uit de mouwen. Daar voel je je letterlijk onthand bij. Ben daarom blij dat ik onlangs gezellig hapje met ze heb gegeten. Daarnaast heb ik een mooi filmpje gemaakt over het gezin rondom de voetbalactiviteiten van Thomas en Wouter, die binnenkort voor zijn studie naar Australie vertrekt. Beiden speelden tot deze week samen in FC Driebergen 1.

   
Het filmpje geeft een mooie impressie van de warmte binnen het gezin. Eerder ontving ik van Milie een prachtige schilderij (zie foto) dat ze met mij associeert: een open hart en een aantal sterren die voor mij belangrijke mensen symboliseren maar die er niet meer zijn.  Blij dat ik deze connectie mag eren.

Comments
Sign in or get an account to comment.